2012. április 3., kedd

Narancsos-mandulás kuglóf torta


Életem első megrendelése. Tudtam, hogy kinek készül, szabad kezet kaptam. Ez talán rizikósabb, minzha más elképzelését sütöm meg. Latba vetve alkalmat - az én 1. és az Ő X-ét - és a személyt, akinek készült, bedobtam magam az ötlet öbölbe. Olasz (ami számomra már önmagában a ki.finom.ultság, az elegancia és a stílus) szokás szerint a újdon.sült. pár öt szem cukrozott mandulával köszöni meg az ünneplő seregnek azok jelenlétét. Ezt tüllbe vagy organzazsákba is csomagolhatják. A mandulák a szerelem, a boldogság, a termékenység, az egészség és a jólét szimbólumai. Mivel ez én esetemben egy emberről volt, de ugyanezekről a kívánságokról volt szó, fordított arányosságot alkalmazva és kívánva bőségesen és örömmel megszórtam a szánt szándékkal nem-torta kuglófot, a legbelsőbb levegő buborékig frissítő narancsot csavarintottam és mindenezek biztonságban való célba jutása érdekében selyemszalaggal gondoskodtam. Öt jelkép a sokadikon. Remélem senki sem éhezett és minden megérkezett.
Ez a sütemény története és receptje egyben. Az arányokért fordulj hozzám bizalommal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése